TRAMWAJE WARSZAWSKIE
STRONA PRYWATNA


ARCHIWUM AKTUALIZACJI - 2011


Aktualizacja 25.12.2011

do NG: 1250+1249 (R-2 Praga), 1438+1437 (R-3 Mokotów), 2048+2049 (R-1 Wola)

nowe barwy miejskie (żółto-czarno-czerwone): 1280+1279 (R-4 Żoliborz; po NG), 1380+1379 (R-3 Mokotów; po NG),
1432+1431 (R-3 Mokotów; po NG), 2032+2033 (R-1 Wola; po NG)

skład 1280+1279 podczas NG został poddany modyfikacjom wg standardu 2009
(kwadratowe przednie punkty świetlne, zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech, nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego

skład 1380+1379 podczas NG został poddany modyfikacjom wg standardu "NG III"
(śrutowanie konstrukcji pudła, nowe poszycie z blachy o podwyższonej odporności na korozję, nowy pulpit motorniczego,
nowe siedzenia pasażerskie, nagrzewnice, kwadratowe przednie punkty świetlne, nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego,
zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech)

skład 1432+1431 podczas NG został poddany modyfikacjom wg standardu 2008+
(kwadratowe przednie punkty świetlne, zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech)

skład 2032+2033 podczas NG został poddany modyfikacjom wg standardu 2009
(kwadratowe przednie punkty świetlne, nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego)

wagony 1280, 1380, 1410 i 1432 otrzymały piasecznice prod. Knorr
składy 1380+1379, 1432+1431 i 2032+2033 otrzymały przesuwne okienka boczne

W dniu 15 grudnia 2011r. dotarł do Warszawy osiemdziesiąty piąty wagon 120Na.
W dniu 16 grudnia 2011r. dotarł do Warszawy osiemdziesiąty szósty wagon 120Na.
W dniu 20 grudnia 2011r. dotarł do Warszawy osiemdziesiąty siódmy wagon 120Na.



Aktualizacja 05.12.2011

W dniu 1 grudnia 2011r. wpisano na stan TW wagony 120Na  31983199 (oba - zajezdnia R-4 Żoliborz).

W dniu 2 grudnia z zajezdni R-4 Żoliborz skreślono wagony 13N  574+573

W dniu 5 grudnia 2011r. z zajezdni R-4 Żoliborz skreślono wagony 13N  590+491

nowe barwy miejskie (żółto-czarno-czerwone): 2042+2043 (R-1 Wola; po NG)

skład 2042+2043 podczas NG został poddany modyfikacjom wg standardu 2009
(kwadratowe przednie punkty świetlne, nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego)

wagon 1272 otrzymał piasecznice prod. Knorr
skład 2042+2043 otrzymał przesuwne okienka boczne



Aktualizacja 29.11.2011

W dniu 29 listopada 2011r. wpisano na stan TW wagon 120Na  3197 (zajezdnia R-4 Żoliborz).
Z zajezdni R-4 Żoliborz skreślono wagony 13N  274+272

W dniu 25 listopada 2011r. wpisano na stan TW wagon 120Na  3196 (zajezdnia R-4 Żoliborz).
Z zajezdni R-4 Żoliborz skreślono wagony 13N  584+798

nowe reklamy: 3012 (Euro 2012), 3016 (Euro 2012)

nowe barwy miejskie (żółto-czarno-czerwone): 1246+1245 (R-4 Żoliborz; po NG), 1400+1399 (R-3 Mokotów; po NG), 2036+2037 (R-1 Wola; po NG)
powrót do klasycznych barw miejskich: 2064+2065 (R-1 Wola)

skład 1246+1245 podczas NG został poddany modyfikacjom wg (niepełnego) standardu 2009
(kwadratowe przednie punkty świetlne, zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech, nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego,
natomiast pozostawiono klasyczne patografy OTK-1)

skład 1400+1399 podczas NG został poddany modyfikacjom wg standardu "NG III"
(śrutowanie konstrukcji pudła, nowe poszycie z blachy o podwyższonej odporności na korozję, nowy pulpit motorniczego,
nowe siedzenia pasażerskie, nagrzewnice, kwadratowe przednie punkty świetlne, nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego,
zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech)

skład 2036+2037 podczas NG został poddany modyfikacjom wg standardu 2009
(kwadratowe przednie punkty świetlne, nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego)

wagony 1124, 1233, 1238, 1246, 1392 i 1400 otrzymały piasecznice prod. Knorr
składy 1400+1399 i 2036+2037 otrzymały przesuwne okienka boczne

W dniu 23 listopada 2011r. dotarł do Warszawy osiemdziesiąty drugi wagon 120Na.
W dniu 25 listopada 2011r. dotarł do Warszawy osiemdziesiąty trzeci wagon 120Na.
W dniu 28 listopada 2011r. dotarł do Warszawy osiemdziesiąty czwarty wagon 120Na.



Aktualizacja 24.11.2011

W dniu 18 listopada 2011r. wpisano na stan TW wagon 120Na  3195 (zajezdnia R-3 Mokotów).

W dniu 21 listopada 2011r. z zajezdni R-3 Mokotów skreślono wagony 13N  322+471

W dniu 21 listopada 2011r. dotarł do Warszawy osiemdziesiąty pierwszy wagon 120Na.



Aktualizacja 18.11.2011

do NG: 1432+1431 (R-3 Mokotów)

nowe składy: 1176+1177+1111 (R-3 Mokotów) (barwy miejskie nowe/klasyczne)
        1430+1429 (R-3 Mokotów) (barwy miejskie klasyczne)

nowa solówka: 1110 (R-3 Mokotów) (barwy miejskie klasyczne)

W dniu 16 listopada 2011r. dotarł do Warszawy osiemdziesiąty wagon 120Na.



Aktualizacja 14.11.2011

W dniu 10 listopada 2011r. wpisano na stan TW wagon 120Na  3194 (zajezdnia R-3 Mokotów).

W dniu 14 listopada 2011r. z zajezdni R-3 Mokotów skreślono wagony 13N  321"+302

do NG: 2032+2033 (R-1 Wola)

nowe barwy miejskie (żółto-czarno-czerwone): 2040+2041 (R-1 Wola; po NG)

skład 2040+2041 podczas NG został poddany modyfikacjom wg standardu 2009
(kwadratowe przednie punkty świetlne, nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego)

wagon 1443 otrzymał piasecznice prod. Knorr
skład 2040+2041 otrzymał przesuwne okienka boczne

W dniu 7 listopada 2011r. dotarł do Warszawy siedemdziesiąty dziewiąty wagon 120Na.



Aktualizacja 05.11.2011

W dniu 3 listopada 2011r. wpisano na stan TW wagony 120Na  3192 i 3193 (oba - zajezdnia R-1 Wola).

nowy skład: 1199+1210 (R-4 Żoliborz) (barwy miejskie)

nowe barwy miejskie (żółto-czarno-czerwone): 1210 (R-4 Żoliborz; po NG), 1398+1397 (R-3 Mokotów; po NG)

wagon 1210 podczas NG został poddany modyfikacjom wg (niepełnego) standardu 2009
(kwadratowe przednie punkty świetlne, zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech, nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego,
natomiast pozostawiono klasyczne patografy OTK-1)

skład 1398+1397 podczas NG został poddany modyfikacjom wg standardu 2008+
(kwadratowe przednie punkty świetlne, zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech)

wagon 1398 otrzymał piasecznice prod. Knorr
skład 1398+1397 otrzymał przesuwne okienka boczne

W dniu 29 października 2011r. dotarł do Warszawy siedemdziesiąty siódmy wagon 120Na.
W dniu 31 października 2011r. dotarł do Warszawy siedemdziesiąty ósmy wagon 120Na.



Aktualizacja 27.10.2011

W dniu 21 października 2011r. z zajezdni R-4 Żoliborz skreślono wagony 13N  726+731

W dniu 26 października 2011r. wpisano na stan TW wagony 120Na  3190 i 3191 (oba - zajezdnia R-4 Żoliborz).
Z zajezdni R-4 Żoliborz skreślono wagony 13N  548+601640+639

nowe barwy miejskie (żółto-czarno-czerwone): 1276+1275 (R-4 Żoliborz; po NG), 1352+1351 (R-3 Mokotów; po NG)

skład 1276+1275 podczas NG został poddany modyfikacjom wg standardu 2009
(kwadratowe przednie punkty świetlne, zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech, nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego)

skład 1352+1351 podczas NG został poddany modyfikacjom wg standardu "NG III"
(śrutowanie konstrukcji pudła, nowe poszycie z blachy o podwyższonej odporności na korozję, nowy pulpit motorniczego,
nowe siedzenia pasażerskie, nagrzewnice, kwadratowe przednie punkty świetlne, nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego,
zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech)

wagon 1352 otrzymał piasecznice prod. Knorr

W dniu 20 października 2011r. dotarł do Warszawy siedemdziesiąty piąty wagon 120Na.
W dniu 21 października 2011r. dotarł do Warszawy siedemdziesiąty szósty wagon 120Na.



Aktualizacja 18.10.2011

W dniu 10 października 2011r. wpisano na stan TW wagon 120Na  3188 (zajezdnia R-2 Praga).

W dniu 11 października 2011r. R-2 Praga na R-4 Żoliborz przeniesiono wagony 105Na  1322+1321
Z zajezdni R-4 Żoliborz skreślono wagony 13N  383+695

W dniu 14 października 2011r. wpisano na stan TW wagon 120Na  3189 (zajezdnia R-4 Żoliborz).

W dniu 18 października 2011r. R-2 Praga na R-4 Żoliborz przeniesiono wagony 105Na  1318+1317
Z zajezdni R-4 Żoliborz skreślono wagony 13N  592+561

do NG: 1280+1279 (R-4 Żoliborz), 1384+1385 (R-3 Mokotów), 2036+2037 (R-1 Wola)

nowe barwy miejskie (żółto-czarno-czerwone): 1206+1207 (R-4 Żoliborz; po NG)

skład 1206+1207 podczas NG został poddany modyfikacjom wg standardu 2009
(kwadratowe przednie punkty świetlne, zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech, nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego)

wagon 1206 otrzymał piasecznice prod. Knorr



Aktualizacja 07.10.2011

W dniu 5 października 2011r. z zajezdni R-2 Praga na R-4 Żoliborz przeniesiono wagony 105Na  1316+1315

do NG: 1246+1245 (R-4 Żoliborz), 2042+2043 (R-1 Wola)

powrót do klasycznych barw miejskich: 1450+1449 (R-3 Mokotów), 2058+2059 (R-1 Wola)

wagon 1107 otrzymał piasecznice prod. Knorr



Aktualizacja 04.10.2011

W dniu 30 września 2011r. wpisano na stan TW wagon 120Na  3187 (zajezdnia R-2 Praga).

W dniu 4 października 2011r. z zajezdni R-4 Żoliborz skreślono wagony 13N  712+713

W dniu 4 października 2011r. dotarł do Warszawy siedemdziesiąty trzeci wagon 120Na.



Aktualizacja 30.09.2011

W dniu 23 września 2011r. wpisano na stan TW wagon 120Na  3186 (zajezdnia R-2 Praga).

W dniu 27 września 2011r. z zajezdni R-2 Praga na R-4 Żoliborz przeniesiono wagony 105Na  1224+1223
Z zajezdni R-4 Żoliborz skreślono wagony 13N  804+809

nowa solówka: 1199 (R-4 Żoliborz) (barwy miejskie)

do NG: 1398+1397 (R-3 Mokotów)

nowe barwy miejskie (żółto-czarno-czerwone): 1176+1177 (R-3 Mokotów; po NG), 2050+2051 (R-1 Wola; po NG), 2098+2099 (R-1 Wola; po NG)

skład 1176+1177 podczas NG został poddany modyfikacjom wg (niepełnego) standardu 2009
(kwadratowe przednie punkty świetlne, zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech, nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego,
natomiast pozostawiono klasyczne patografy OTK-1)

skład 2050+2051 podczas NG został poddany modyfikacjom wg standardu 2009
(kwadratowe przednie punkty świetlne, nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego)

składy 2050+2051 i 2098+2099 otrzymały przesuwne okienka boczne
wagon 1176 otrzymał piasecznice prod. Knorr i klimatyzację kabiny motorniczego
wagon 2042 otrzymał (w ramach naprawy po kolizji) kwadratowe przednie punkty świetlne

W dniu 26 września 2011r. dotarł do Warszawy siedemdziesiąty drugi wagon 120Na.



Aktualizacja 22.09.2011

W dniu 19 września 2011r. wpisano na stan TW wagon 120Na  3185 (zajezdnia R-1 Wola).

W dniu 20 września 2011r. z zajezdni R-4 Żoliborz skreślono wagony 13N  449+482

nowa solówka: 2029 (R-1 Wola) (barwy miejskie)

do NG: 1380+1379 (R-3 Mokotów), 2040+2041 (R-1 Wola)

W dniu 15 września 2011r. dotarł do Warszawy siedemdziesiąty wagon 120Na.
W dniu 21 września 2011r. dotarł do Warszawy siedemdziesiąty pierwszy wagon 120Na.



Aktualizacja 14.09.2011

W dniu 9 września 2011r. wpisano na stan TW wagon 120Na  3184 (zajezdnia R-1 Wola).

do NG: 1276+1275 (R-4 Żoliborz)

nowe barwy miejskie (żółto-czarno-czerwone): 1199 (R-4 Żoliborz; po NG), 1381 (R-4 Żoliborz; po NG)

wagon 1381 podczas NG został poddany modyfikacjom wg standardu "NG III"
(śrutowanie konstrukcji pudła, nowe poszycie z blachy o podwyższonej odporności na korozję, nowy pulpit motorniczego,
nowe siedzenia pasażerskie, nagrzewnice, kwadratowe przednie punkty świetlne, nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego,
zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech)

wagon 1199 podczas NG został poddany modyfikacjom wg (niepełnego) standardu 2009
(kwadratowe przednie punkty świetlne, zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech, nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego,
natomiast pozostawiono klasyczne patografy OTK-1)

wagony 1199 i 1381 otrzymały piasecznice prod. Knorr
wagon 1199 otrzymał klimatyzację kabiny motorniczego

W dniu 7 września 2011r. dotarł do Warszawy sześćdziesiąty dziewiąty wagon 120Na.



Aktualizacja 06.09.2011

W dniu 5 września 2011r. z zajezdni R-4 Żoliborz skreślono wagony 13N  293+825 i  528+589

powrót do klasycznych barw miejskich: 1339 (R-4 Żoliborz; po NG)

wagon 1339 podczas NG został poddany częściowym modyfikacjom spoza któregokolwiek dotychczasowego standardu remontowego
(kwadratowe przednie punkty świetlne, natomiast pozostawiono stare gniazda)



Aktualizacja 02.09.2011

W dniu 31 sierpnia 2011r. wpisano na stan TW wagony 120Na  3180,  3181 i 3182 (wszystkie - zajezdnia R-2 Praga).
Z zajezdni R-2 Praga na R-4 Żoliborz przeniesiono wagony 105Na  1300+1299

W dniu 1 września 2011r. wpisano na stan TW wagon 120Na  3183 (zajezdnia R-1 Wola).
Z zajezdni R-2 Praga na R-4 Żoliborz przeniesiono wagony 105Na  1258+1257 i  1280+1279

nowe składy: 1114+1115+1128 (R-3 Mokotów)
                1122+1123+1138 (R-3 Mokotów)
                1184+1185+1194 (R-3 Mokotów)
                1432+1431+1429 (R-3 Mokotów)
                2002+2001 (R-4 Żoliborz)

nowa solówka: 2003 (R-4 Żoliborz)

nowe barwy miejskie (żółto-czarno-czerwone): 2034+2035 (R-1 Wola; po NG)

skład 2034+2035 podczas NG został poddany modyfikacjom wg standardu 2009
(kwadratowe przednie punkty świetlne, zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech, nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego)

wagon 1412 otrzymał (w ramach naprawy po kolizji) kwadratowe przednie punkty świetlne

W dniu 30 sierpnia 2011r. dotarł do Warszawy sześćdziesiąty ósmy wagon 120Na.



Aktualizacja 29.08.2011

W dniu 29 sierpnia 2011r. z zajezdni R-3 Mokotów skreślono wagony 13N  341+466

nowe barwy miejskie (żółto-czarno-czerwone): 1300+1299 (R-2 Praga; po NG)

skład 1300+1299 podczas NG został poddany modyfikacjom wg standardu "NG III"
(śrutowanie konstrukcji pudła, nowe poszycie z blachy o podwyższonej odporności na korozję, nowy pulpit motorniczego,
nowe siedzenia pasażerskie, nagrzewnice, kwadratowe przednie punkty świetlne, nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego,
zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech)

wagon 1300 otrzymał piasecznice prod. Knorr



Aktualizacja 26.08.2011

W dniu 26 sierpnia 2011r. z zajezdni R-1 Wola skreślono wagony 105Na  1002+1003

W dniu 22 sierpnia 2011r. wpisano na stan TW wagon 120Na  3179 (zajezdnia R-4 Żoliborz).

W dniu 23 sierpnia 2011r. dotarł do Warszawy sześćdziesiąty siódmy wagon 120Na.



Aktualizacja 23.08.2011

W dniu 19 sierpnia 2011r. z zajezdni R-2 Praga na R-4 Żoliborz przeniesiono wagony 105Na  1340+1339

do NG: 1206+1207 (R-4 Żoliborz), 1400+1399 (R-3 Mokotów), 2050+2051 (R-1 Wola)

W dniu 11 sierpnia 2011r. dotarł do Warszawy sześćdziesiąty czwarty wagon 120Na.
W dniu 13 sierpnia 2011r. dotarł do Warszawy sześćdziesiąty piąty wagon 120Na.
W dniu 17 sierpnia 2011r. dotarł do Warszawy sześćdziesiąty szósty wagon 120Na.



Aktualizacja 19.08.2011

W dniu 8 sierpnia 2011r. z zajezdni R-3 Mokotów skreślono wagony 13N  494+569

do NG: 1210 (R-4 Żoliborz) (spoza planu remontowego na 2011r., w zamian za przeniesiony na przyszły rok wagon 1234)



Aktualizacja 05.08.2011

W dniu 4 sierpnia 2011r. z zajezdni R-4 Żoliborz skreślono wagony 13N  730+729

nowy skład: 1124+1133 (R-4 Żoliborz) (barwy miejskie)

nowe barwy miejskie (żółto-czarno-czerwone): 1428+1427 (R-3 Mokotów; po NG)

skład 1428+1427 podczas NG został poddany modyfikacjom wg standardu "NG III"
(śrutowanie konstrukcji pudła, nowe poszycie z blachy o podwyższonej odporności na korozję,
nowe siedzenia pasażerskie, nagrzewnice, kwadratowe przednie punkty świetlne, nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego,
przesuwne okienka boczne, zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech)
dodatkowo skład otrzymał testowo klimatyzację przedziału pasażerskiego (zdjęcia)

wagon 1428 otrzymał piasecznice prod. Knorr



Aktualizacja 02.08.2011

W dniu 29 lipca 2011r. wpisano na stan TW wagony 120Na  31763177 (oba - zajezdnia R-3 Mokotów).
Z zajezdni R-4 Żoliborz skreślono wagony 13N  781"+409 i 793+792

W dniu 30 lipca 2011r. wpisano na stan TW wagon 120Na  3178 (zajezdnia R-4 Żoliborz).

nowa solówka: 2028 (R-1 Wola) (barwy miejskie)

do NG: 1176+1177 (R-3 Mokotów), 2098+2099 (R-1 Wola)

nowe barwy miejskie (żółto-czarno-czerwone): 2026+2027 (R-1 Wola; po NG)

skład 2026+2027 podczas NG został poddany modyfikacjom wg standardu 2009
(kwadratowe przednie punkty świetlne, zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech, nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego)

W dniu 28 lipca 2011r. dotarł do Warszawy sześćdziesiąty trzeci wagon 120Na.



Aktualizacja 27.07.2011

W dniu 26 lipca 2011r. z zajezdni R-1 Wola skreślono wagony 105Na  1057+1056  i  1080+1084"

Wagony 1057+1056 i 1080+1084" zostały wprowadzone (bez zmiany numeracji) na stan pojazdów gospodarczych
i przydzielone jako wagony szkoleniowe do zajezdni R-1 Wola (skład 1080+1084") i R-4 Żoliborz (skład 1057+1056)

nowe barwy miejskie (żółto-czarno-czerwone): 1256+1255 (R-3 Mokotów; po NG)
powrót do klasycznych barw miejskich: 270 (R-3 Mokotów), 2001 (R-4 Żoliborz; po NSp)

skład 1256+1255 podczas NG został poddany modyfikacjom wg standardu 2009
(kwadratowe przednie punkty świetlne, zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech, nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego)

W dniu 25 lipca 2011r. dotarł do Warszawy sześćdziesiąty pierwszy wagon 120Na.
W dniu 26 lipca 2011r. dotarł do Warszawy sześćdziesiąty drugi wagon 120Na.



Aktualizacja 22.07.2011

W dniu 20 lipca 2011r. wpisano na stan TW wagon 120Na  3175 (zajezdnia R-1 Wola).

nowy skład: 1408+1407 (R-2 Praga) (barwy miejskie)



Aktualizacja 19.07.2011

W dniu 15 lipca 2011r. wpisano na stan TW wagon 120Na  3174 (zajezdnia R-1 Wola).

powrót do klasycznych barw miejskich: 428+207 (R-3 Mokotów), 3030 (R-2 Praga)

W dniu 18 lipca 2011r. dotarł do Warszawy sześćdziesiąty wagon 120Na.



Aktualizacja 14.07.2011

W dniu 12 lipca 2011r. wpisano na stan TW wagon 120Na  3173 (zajezdnia R-1 Wola).

nowe składy: 1114+1115 (R-3 Mokotów)
                1122+1123 (R-3 Mokotów)
                1184+1185 (R-3 Mokotów)
                1410+1409 (R-2 Praga)
                1432+1431 (R-3 Mokotów)

do NG: 1339 (R-2 Praga)

powrót do klasycznych barw miejskich: 1076+1077 (R-1 Wola), 1410 (R-2 Praga; po NSp), 3021 (R-2 Praga)

W dniu 12 lipca 2011r. z NSp w FPS Cegielski powrócił wagon 105Ne 1410 (R-2 Praga)
W dniu 12 lipca 2011r. dotarł do Warszawy pięćdziesiąty dziewiąty wagon 120Na.



Aktualizacja 10.07.2011

W dniu 8 lipca 2011r. z zajezdni R-2 Praga na R-4 Żoliborz przeniesiono wagony 105Na  1276+1275

powrót do klasycznych barw miejskich: 3013 (R-2 Praga), 3017 (R-2 Praga), 3019 (R-2 Praga), 3023 (R-2 Praga),
3026 (R-2 Praga), 3029 (R-2 Praga)

W dniu 7 lipca 2011r. dotarł do Warszawy pięćdziesiąty ósmy wagon 120Na.



Aktualizacja 05.07.2011

W dniu 2 lipca 2011r. wpisano na stan TW wagon 120Na  3172 (zajezdnia R-2 Praga).

do NG: 1199 (R-4 Żoliborz), 1352+1351 (R-3 Mokotów), 1381 (R-4 Żoliborz)

powrót do klasycznych barw miejskich: 140 (R-4 Żoliborz), 808 (R-4 Żoliborz)



Aktualizacja 01.07.2011

W dniu 30 czerwca 2011r. wpisano na stan TW wagon 120Na  3171 (zajezdnia R-4 Żoliborz).
Z zajezdni R-2 Praga na R-4 Żoliborz przeniesiono wagony 105Na  1232+1231



Aktualizacja 30.06.2011

W dniu 29 czerwca 2011r. z zajezdni R-4 Żoliborz na R-1 Wola przeniesiono wagony 105N2k/2000  2112+21132116+2117

W dniu 30 czerwca 2011r. z zajezdni R-4 Żoliborz skreślono wagony 13N  633+632708+709

do NG: 2034+2035 (R-1 Wola)

nowe barwy miejskie (żółto-czarno-czerwone): 1232+1231 (R-2 Praga; po NG)

skład 1232+1231 podczas NG został poddany modyfikacjom wg standardu 2009
(kwadratowe przednie punkty świetlne, zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech, nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego)

wagony 1136 i 1192 otrzymały piasecznice prod. Knorr i klimatyzację kabiny motorniczego
wagon 1232 otrzymał piasecznice prod. Knorr

W dniu 30 czerwca 2011r. dotarł do Warszawy pięćdziesiąty siódmy wagon 120Na.



Aktualizacja 28.06.2011

W dniu 24 czerwca 2011r. z zajezdni R-2 Praga na R-4 Żoliborz przeniesiono wagony 105Na  1230+1229

W dniu 27 czerwca 2011r. wpisano na stan TW wagony 120Na  31693170 (oba - zajezdnia R-4 Żoliborz).
Z zajezdni R-4 Żoliborz skreślono wagony 13N  324+353

nowe barwy miejskie (żółto-czarno-czerwone): 1230+1229 (R-4 Żoliborz; po NG), 2030+2031 (R-1 Wola; po NG)

składy 1230+1229 i 2030+2031 podczas NG zostały poddane modyfikacjom wg standardu 2009
(kwadratowe przednie punkty świetlne, zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech, nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego)

W dniu 27 czerwca 2011r. dotarł do Warszawy pięćdziesiąty szósty wagon 120Na.



Aktualizacja 21.06.2011

W dniu 17 czerwca 2011r. wpisano na stan TW wagony 120Na  31673168 (oba - zajezdnia R-2 Praga).

do NG: 3002 (R-1 Wola)

W dniu 18 czerwca 2011r. dotarł do Warszawy pięćdziesiąty czwarty wagon 120Na.
W dniu 21 czerwca 2011r. dotarł do Warszawy pięćdziesiąty piąty wagon 120Na.



Aktualizacja 15.06.2011

nowe reklamy (całopojazdowe): 3021 (Euro 2012), 3026 (Euro 2012)

W dniu 11 czerwca 2011r. dotarł do Warszawy pięćdziesiąty trzeci wagon 120Na.



Aktualizacja 08.06.2011

W dniu 3 czerwca 2011r. z zajezdni R-2 Praga na R-4 Żoliborz przeniesiono wagony 105Na  1310+1309
Z zajezdni R-4 Żoliborz skreślono wagony 13N  665+677

nowe składy: 2152+2153 (R-1 Wola)
                2158+2159 (R-1 Wola)
                2162+2163 (R-1 Wola)

do NG: 1256+1255 (R-3 Mokotów), 1300+1299 (R-2 Praga), 2026+2027 (R-1 Wola)

nowe barwy miejskie (żółto-czarno-czerwone): 1233 (R-2 Praga; po NG)

wagon 1233 podczas NG został poddany modyfikacjom wg standardu 2009
(kwadratowe przednie punkty świetlne, zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech, nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego)

W dniu 2 czerwca 2011r. dotarł do Warszawy pięćdziesiąty drugi wagon 120Na.



Aktualizacja 01.06.2011

W dniu 31 maja 2011r. wpisano na stan TW wagony 120Na  31653166 (oba - zajezdnia R-2 Praga).
Z zajezdni R-2 Praga na R-4 Żoliborz przeniesiono wagony 105Na  1248+1247
Z zajezdni R-4 Żoliborz skreślono wagony 13N  692+691



Aktualizacja 30.05.2011

W dniu 12 maja 2011r. z zajezdni R-4 Żoliborz skreślono wagony 13N  498+490

W dniu 17 maja 2011r. wpisano na stan TW wagon 120Na  3162 (zajezdnia R-4 Żoliborz).

W dniu 18 maja 2011r. wpisano na stan TW wagon 120Na  3163 (zajezdnia R-4 Żoliborz).
Z zajezdni R-4 Żoliborz skreślono wagony 13N  606+607 i 828"+736

W dniu 23 maja 2011r. wpisano na stan TW wagon 120Na  3164 (zajezdnia R-1 Wola).

W dniu 26 maja 2011r. z zajezdni R-2 Praga na R-1 Wola przeniesiono wagony 105N-MWAs  2008+2009

nowe składy: 1170+1171 (R-4 Żoliborz)
                1432+1431+1429 (R-3 Mokotów)
                2152+2163 (R-1 Wola)
                2162+2159 (R-1 Wola)

nowa solówka: 1107 (R-4 Żoliborz)

nowe barwy miejskie (żółto-czarno-czerwone): 1130+1131 (R-3 Mokotów; po NG), 1190+1191 (R-4 Żoliborz; po NG),
1248+1247 (R-2 Praga; po NG), 2024+2025 (R-1 Wola; po NG)

składy 1130+1131, 1190+1191 i 2024+2025 podczas NG zostały poddane modyfikacjom wg standardu 2009
(kwadratowe przednie punkty świetlne, zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech, nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego)

skład 1248+1247 podczas NG został poddany modyfikacjom wg (niepełnego) standardu 2008+
(kwadratowe przednie punkty świetlne, zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech,
natomiast pozostawiono klasyczne (oszklone) płaty drzwi)

wagony 1130, 1190 i 1248 otrzymały piasecznice prod. Knorr
wagony 1130 i 1190 otrzymały klimatyzację kabiny motorniczego

W dniu 11 maja 2011r. dotarł do Warszawy czterdziesty siódmy wagon 120Na.
W dniu 13 maja 2011r. dotarł do Warszawy czterdziesty ósmy wagon 120Na.
W dniu 19 maja 2011r. dotarł do Warszawy czterdziesty dziewiąty wagon 120Na.
W dniu 25 maja 2011r. dotarł do Warszawy pięćdziesiąty wagon 120Na.
W dniu 28 maja 2011r. dotarł do Warszawy pięćdziesiąty pierwszy wagon 120Na.



Aktualizacja 11.05.2011

W dniu 9 maja 2011r. wpisano na stan TW wagon 120Na  3161 (zajezdnia R-4 Żoliborz).

do NG: 2030+2031 (R-1 Wola)

powrót do klasycznych barw miejskich: 1456+1455 (R-3 Mokotów)



Aktualizacja 06.05.2011

W dniu 6 maja 2011r. z zajezdni R-4 Żoliborz skreślono wagony 13N  457+720678+687



Aktualizacja 05.05.2011

W dniu 27 kwietnia 2011r. z zajezdni R-2 Praga na R-4 Żoliborz przeniesiono wagony 105Na  1314+1313

W dniu 29 kwietnia 2011r. wpisano na stan TW wagony 120Na  3158,  31593160 (wszystkie - zajezdnia R-2 Praga).
Z zajezdni R-2 Praga na R-4 Żoliborz przeniesiono wagony 105Na  1254+1253 i  1334+1333
Z zajezdni R-4 Żoliborz na R-1 Wola przeniesiono wagony 105N2k/2000  2106+2107
Z zajezdni R-1 Wola skreślono wagony 105Na  1079+1085

do NG: 1230+1229 (R-2 Praga), 1232+1231 (R-2 Praga)

powrót do klasycznych barw miejskich: 2046+2047 (R-1 Wola; po NG)

skład 2046+2047 podczas NG został poddany modyfikacjom wg standardu 2009
(kwadratowe przednie punkty świetlne, zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech, nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego)

skład 2046+2047 otrzymał przesuwne okienka boczne

W dniu 28 kwietnia 2011r. dotarł do Warszawy czterdziesty szósty wagon 120Na.



Aktualizacja 26.04.2011

W dniu 22 kwietnia 2011r. wpisano na stan TW wagony 120Na  31563157 (oba - zajezdnia R-2 Praga).
Z zajezdni R-2 Praga na R-4 Żoliborz przeniesiono wagony 105Na  1320"+1319
Z zajezdni R-4 Żoliborz skreślono wagony 13N  806"+768

powrót do klasycznych barw miejskich: 1108+1109 (R-4 Żoliborz), 1132+1133 (R-4 Żoliborz), 1452+1451 (R-3 Mokotów)



Aktualizacja 22.04.2011

powrót do klasycznych barw miejskich: 1033+1014 (R-1 Wola), 1180+1181 (R-4 Żoliborz), 1254+1253 (R-2 Praga; po NG),
1388"+1389" (R-3 Mokotów; po NG), 2068 (R-1 Wola)

skład 1254+1253 podczas NG został poddany modyfikacjom wg (niepełnego) standardu 2009
(kwadratowe przednie punkty świetlne, zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech, nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego,
natomiast bez montażu pantografów połowkowych, pozostawiono także oszklone płaty drzwiowe)

skład 1388"+1389" podczas NG został poddany modyfikacjom wg standardu 2008+
(kwadratowe przednie punkty świetlne, zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech)

wagony 1254 i 1388" otrzymały piasecznice prod. Knorr
skład 1388"+1389" otrzymał przesuwne okienka boczne

W dniu 21 kwietnia 2011r. dotarł do Warszawy czterdziesty czwarty wagon 120Na.
W dniu 22 kwietnia 2011r. dotarł do Warszawy czterdziesty piąty wagon 120Na.



Aktualizacja 18.04.2011

W dniu 18 kwietnia 2011r. z zajezdni R-4 Żoliborz skreślono wagony 13N  739+752

do NG: 1428+1427 (R-3 Mokotów)

powrót do klasycznych barw miejskich: 1448+1447 (R-3 Mokotów)

W dniu 15 kwietnia 2011r. dotarł do Warszawy czterdziesty trzeci wagon 120Na.



Aktualizacja 15.04.2011

W dniu 15 kwietnia 2011r. z zajezdni R-1 Wola skreślono wagony 105Na  1098 i 1099
Z zajezdni R-2 Praga na R-4 Żoliborz przeniesiono wagony 105Na  1238+1237

do NG: 1190+1191 (R-4 Żoliborz), 1233 (R-2 Praga), 2024+2025 (R-1 Wola)

powrót do klasycznych barw miejskich: 1010+1015 (R-1 Wola), 1116+1117 (R-4 Żoliborz), 1120+1121 (R-3 Mokotów; po NG),
1260+1259 (R-4 Żoliborz; po NG), 1288+1287 (R-2 Praga), 1292+1291 (R-2 Praga),
1296+1295 (R-2 Praga), 1312+1311 (R-2 Praga), 1368+1367 (R-3 Mokotów),
2042+2043 (R-1 Wola), 2072 (R-1 Wola)

składy 1120+1121 i 1260+1259 podczas NG zostały poddane modyfikacjom wg standardu 2009
(kwadratowe przednie punkty świetlne, zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech, nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego)

wagon 1260 otrzymał piasecznice prod. Knorr

W dniu 13 kwietnia 2011r. dotarł do Warszawy czterdziesty pierwszy wagon 120Na.
W dniu 14 kwietnia 2011r. dotarł do Warszawy czterdziesty drugi wagon 120Na.



Aktualizacja 05.04.2011

W dniu 30 marca 2011r. wpisano na stan TW wagon 120Na  3155 (zajezdnia R-1 Wola).

nowy skład: 1428+1427 (R-3 Mokotów)

do NG: 1130+1131 (R-3 Mokotów), 1248+1247 (R-2 Praga)

powrót do klasycznych barw miejskich: 1166"+1167+1139 (R-3 Mokotów; po NG), 1342+1341 (R-2 Praga),
1404+1403 (R-3 Mokotów; po NG), 2018+2019 (R-1 Wola; po NG)

skład 2018+2019 podczas NG został poddany modyfikacjom wg standardu 2009
(kwadratowe przednie punkty świetlne, zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech, nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego)

skład 1166"+1167+1139 podczas NG został poddany modyfikacjom wg (niepełnego) standardu 2009
(kwadratowe przednie punkty świetlne, zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech, nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego,
natomiast bez montażu połówkowych pantografów)

skład 1404+1403 podczas NG został poddany modyfikacjom wg (niepełnego) standardu 2008+
(kwadratowe przednie punkty świetlne, zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech,
natomiast bez montażu połówkowych pantografów)

składy 1404+1403 i 2018+2019 otrzymały przesuwne okienka boczne

W dniu 24 marca 2011r. dotarł do Warszawy czterdziesty wagon 120Na.



Aktualizacja 21.03.2011

W dniu 18 marca 2011r. z zajezdni R-4 Żoliborz skreślono wagony 13N  751"+487

nowe barwy miejskie (żółto-czarno-czerwone): 2088+2089 (R-1 Wola; po NG)
skład 2088+2089 otrzymał przesuwne okienka boczne



Aktualizacja 16.03.2011

nowe solówki: 1045 (R-1 Wola) (barwy miejskie)
              1087 (R-1 Wola) (barwy miejskie)
              1098 (R-1 Wola) (barwy miejskie)

do NG: 1254+1253 (R-2 Praga), 1388"+1389" (R-3 Mokotów), 2046+2047 (R-1 Wola)




Aktualizacja 07.03.2011

W dniu 4 marca 2011r. wpisano na stan TW wagony 120Na  3153 (zajezdnia R-4 Żoliborz) i  3154 (zajezdnia R-1 Wola).

do NG: 1120+1121 (R-3 Mokotów), 1260+1259 (R-4 Żoliborz)

powrót do klasycznych barw miejskich: 304+484 (R-3 Mokotów), 1136+1135 (R-4 Żoliborz; po NG), 1238+1237 (R-2 Praga; po NG),
1394+1393 (R-3 Mokotów; po NG), 2006+2007 (R-1 Wola; po NG)

składy 1136+1135, 1238+1237 i 2006+2007 podczas NG zostały poddane modyfikacjom wg (niepełnego) standardu 2009
(kwadratowe przednie punkty świetlne, zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech, nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego,
natomiast bez montażu połówkowych pantografów)

skład 1394+1393 podczas NG został poddany modyfikacjom wg (niepełnego) standardu 2008+
(kwadratowe przednie punkty świetlne, zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech,
natomiast bez montażu połówkowych pantografów, co więcej - pozostawiono fabryczny sposób ich opuszczania "na linkę")

podczas NG dokonano podmiany wagonów - jako 1166'' wyjedzie z remontu skreślony wagon 1068 (prod. 1976)
składy 1394+1393 i 2006+2007 otrzymały przesuwne okienka boczne

W dniu 23 lutego 2011r. dotarł do Warszawy trzydziesty dziewiąty wagon 120Na.



Aktualizacja 17.02.2011

W dniu 16 lutego 2011r. z zajezdni R-1 Wola skreślono wagony 105Na  1068+1035



Aktualizacja 15.02.2011

W dniu 14 lutego 2011r. z zajezdni R-4 Żoliborz skreślono wagony 13N  540"+492



Aktualizacja 12.02.2011

W dniu 11 lutego 2011r. z zajezdni R-4 Żoliborz skreślono wagony 13N  458+408

do NG: 2018+2019 (R-1 Wola)

powrót do klasycznych barw miejskich: 781"+409 (R-4 Żoliborz), 1392"+1391''' (R-1 Wola; po NG)

skład 1392"+1391''' podczas NG został poddany modyfikacjom wg standardu 2009
(kwadratowe przednie punkty świetlne, nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego)
dodatkowo skład otrzymał przesuwne okienka boczne

W dniu 7 lutego 2011r. dotarł do Warszawy trzydziesty ósmy wagon 120Na.



Aktualizacja 03.02.2011

W dniu 3 lutego 2011r. z zajezdni R-4 Żoliborz skreślono wagony 13N  450+288

W dniu 31 stycznia 2011r. wpisano na stan TW wagon 120Na  3152 (zajezdnia R-4 Żoliborz).

do NG: 1166+1167+1139 (R-3 Mokotów), 2006+2007 (R-1 Wola), 2088+2089 (R-1 Wola)

powrót do klasycznych barw miejskich: 1251 (R-2 Praga; po NG)

wagon 1251 podczas NG został poddany częściowym modyfikacjom spoza któregokolwiek dotychczasowego standardu remontowego
(kwadratowe przednie punkty świetlne, nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego,
natomiast bez montażu połówkowych pantografów ani przycisków do otwierania drzwi przez pasażerów,
pozostawiono także stare gniazda)

W dniu 29 stycznia 2011r. dotarł do Warszawy trzydziesty siódmy wagon 120Na.



Aktualizacja 29.01.2011

W dniu 27 stycznia 2011r. z zajezdni R-4 Żoliborz skreślono wagony 13N  473+291

W dniu 28 stycznia 2011r. wpisano na stan TW wagon 120Na  3151 (zajezdnia R-4 Żoliborz).

powrót do klasycznych barw miejskich: 1192+1193 (R-3 Mokotów; po NG)

skład 1192+1193 podczas NG został poddany modyfikacjom wg (niepełnego) standardu 2009
(kwadratowe przednie punkty świetlne, zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech, nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego,
natomiast pozostawiono przeszklone płaty drzwiowe)



Aktualizacja 25.01.2011

W dniu 20 stycznia 2011r. wpisano na stan TW wagon 120Na  3149 (zajezdnia R-4 Żoliborz).
W dniu 21 stycznia 2011r. wpisano na stan TW wagon 120Na  3150 (zajezdnia R-4 Żoliborz).

W dniu 24 stycznia 2011r. z zajezdni R-4 Żoliborz skreślono wagony 13N  796+797

W dniu 19 stycznia 2011r. do NSp w FPS Cegielski pojechał wagon 1410 (R-2 Praga)

nowe barwy miejskie (żółto-czarno-czerwone): 1204+1205 (R-3 Mokotów; po NG)
powrót do klasycznych barw miejskich: 2046+2047 (R-1 Wola), 2080+2081 (R-1 Wola)

skład 1204+1205 podczas NG został poddany modyfikacjom wg (niepełnego) standardu 2009
(kwadratowe przednie punkty świetlne, zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech, nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego,
natomiast bez montażu połówkowych pantografów, pozostawiono także przeszklone płaty drzwiowe)

W dniu 19 stycznia 2011r. dotarł do Warszawy trzydziesty piąty wagon 120Na.
W dniu 24 stycznia 2011r. dotarł do Warszawy trzydziesty szósty wagon 120Na.



Aktualizacja 18.01.2011

W dniu 13 stycznia 2011r. wpisano na stan TW wagon 120Na  3148 (zajezdnia R-1 Wola).
Z zajezdni R-1 Wola skreślono wagon 105Na  1007
Z zajezdni R-4 Żoliborz skreślono wagony 13N  805+638

do NG: 1136+1135 (R-4 Żoliborz), 1238+1237 (R-2 Praga), 1394+1393 (R-3 Mokotów)
do NSp: 1006" (R-1 Wola)

powrót do barw miejskich: 3007 (R-2 Praga), 3010 (R-2 Praga), 3021 (R-2 Praga)

W dniu 14 stycznia 2011r. dotarł do Warszawy trzydziesty czwarty wagon 120Na.



Aktualizacja 05.01.2011

W dniu 31 grudnia 2010r. wpisano na stan TW wagony 120Na  3146 i 3147  (oba - zajezdnia R-4 Żoliborz).

W dniu 3 stycznia 2011r. wpisano na stan TW wagon 120Na  3145 (zajezdnia R-2 Praga).

W dniu 4 stycznia 2011r. z zajezdni R-2 Praga na na R-4 Żoliborz przeniesiono wagony 105Na  1336+1335
Z zajezdni R-3 Mokotów skreślono wagony 13N  360+216
Z zajezdni R-4 Żoliborz skreślono wagony 13N  833+530

powrót do barw miejskich: 1220+1221 (R-2 Praga), 1364+1363 (R-1 Wola), 1406+1405 (R-3 Mokotów; po NG),
1470+1469 (R-3 Mokotów; po NG), 3016 (R-2 Praga)

składy 1406+1405 i 1470+1469 otrzymały w trakcie NG nowe barwy żółto-czarno-czerwone (zdjęcie)

składy 1406+1405 i 1470+1469 podczas NG zostały poddane modyfikacjom wg standardu "NG III"
(śrutowanie konstrukcji pudła, nowe poszycie z blachy o podwyższonej odporności na korozję,
nowe siedzenia pasażerskie, nagrzewnice, kwadratowe przednie punkty świetlne, nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego,
przesuwne okienka boczne, zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech).

wagony 1405, 1406 i 1470 otrzymały piasecznice prod. Knorr

W dniu 31 grudnia 2010r. dotarł do Warszawy trzydziesty drugi wagon 120Na.
W dniu 5 stycznia 2011r. dotarł do Warszawy trzydziesty trzeci wagon 120Na.



ARCHIWUM AKTUALIZACJI
  2001 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009
2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016      


16.02.2012 NAPISZ DO AUTORA © MKM 101