TRAMWAJE WARSZAWSKIE
STRONA PRYWATNA


ARCHIWUM AKTUALIZACJI - 2012


Aktualizacja 29.12.2012

W dniu 24 grudnia 2012r. wpisano na stan TW wagon 120Na  3258 (zajezdnia R-4 Żoliborz). (nr fabr. 153)

nowe barwy miejskie (żółto-czarno-czerwone): 1298+1297 (R-2 Praga; po NG), 1402+1401 (R-3 Mokotów; po NG), 2008+2009 (R-1 Wola; po NG)

skład 1298+1297 podczas NG został poddany modyfikacjom wg standardu "NG III"
(śrutowanie konstrukcji pudła, nowe poszycie z blachy o podwyższonej odporności na korozję, nowy pulpit motorniczego,
nowe siedzenia pasażerskie, nagrzewnice, kwadratowe przednie punkty świetlne, nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego,
zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech)

skład 1402+1401 podczas NG został poddany modyfikacjom wg standardu 2008+
(kwadratowe przednie punkty świetlne, zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech)

skład 2008+2009 podczas NG został poddany modyfikacjom wg standardu 2009
(kwadratowe przednie punkty świetlne, nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego),
dodatkowo skład otrzymał nową aparaturę (impulsowy układ rozruchu oparty o tranzystrory IGBT)
oraz silniki prądu stałego i otrzymał nowe oznaczenie 105Ni

skład 1298+1297 otrzymał zderzaki nowego typu
skład 1402+1401 otrzymał przesuwne okienka boczne
wagon 1401 otrzymał klasyczne siedzenia typu 105Na
wagon 1402 otrzymał klasyczne siedzenia typu 105Na (zamiast dotychczasowych wandaloodpornych)
wagony 1298, 1402 i 2008 otrzymały piasecznice prod. Knorr



Aktualizacja 20.12.2012

W dniu 19 grudnia 2012r. wpisano na stan TW wagon 120Na  3257 (zajezdnia R-4 Żoliborz). (nr fabr. 152)

nowe barwy miejskie (żółto-czarno-czerwone): 1268+1267 (R-4 Żoliborz; po NG)

skład 1268+1267 podczas NG został poddany modyfikacjom wg standardu 2009
(kwadratowe przednie punkty świetlne, zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech, nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego)

wagon 1268 otrzymał piasecznice prod. Knorr

W dniu 16 grudnia 2012r. dotarł do Warszawy sto czterdziesty dziewiąty wagon 120Na.



Aktualizacja 13.12.2012

W dniu 12 grudnia 2012r. z zajezdni R-4 Żoliborz skreślono wagony 13N  688+689

do NG: 2094+2095 (R-1 Wola)

nowe barwy miejskie (żółto-czarno-czerwone): 1318+1317 (R-4 Żoliborz; po NG)

skład 1318+1317 podczas NG został poddany modyfikacjom wg standardu "NG III"
(śrutowanie konstrukcji pudła, nowe poszycie z blachy o podwyższonej odporności na korozję, nowy pulpit motorniczego,
nowe siedzenia pasażerskie, nagrzewnice, kwadratowe przednie punkty świetlne, nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego,
zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech)

skład 1318+1317 otrzymał zderzaki nowego typu
wagon 1318 otrzymał piasecznice prod. Knorr

W dniu 10 grudnia 2012r. dotarł do Warszawy sto czterdziesty ósmy wagon 120Na.



Aktualizacja 05.12.2012

W dniu 3 grudnia 2012r. wpisano na stan TW wagon 120Na  3256 (zajezdnia R-4 Żoliborz). (nr fabr. 151)

do NG: 2054+2055 (R-1 Wola)

W dniu 4 grudnia 2012r. z zajezdni R-4 Żoliborz skreślono wagony 13N  662+655



Aktualizacja 01.12.2012

W dniu 29 listopada 2012r. wpisano na stan TW wagon 120Na  3255 (zajezdnia R-4 Żoliborz). (nr fabr. 148)

W dniu 30 listopada 2012r. wpisano na stan TW wagon 120Na  3254 (zajezdnia R-4 Żoliborz). (nr fabr. 147)
Z zajezdni R-4 Żoliborz skreślono wagony 13N  728+823

nowe barwy miejskie (żółto-czarno-czerwone): 2068+2069 (R-1 Wola; po NG)

skład 2068+2069 podczas NG został poddany modyfikacjom wg standardu 2009
(kwadratowe przednie punkty świetlne, nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego)

skład 2068+2069 otrzymał przesuwne okienka boczne



Aktualizacja 28.11.2012

W dniu 27 listopada 2012r. wpisano na stan TW wagon 120Na  3253 (zajezdnia R-4 Żoliborz). (nr fabr. 144)
Z zajezdni R-3 Mokotów skreślono wagony 13N  278+279316+312

do NG: 1290+1289 (R-4 Żoliborz)

W dniu 27 listopada 2012r. dotarł do Warszawy sto czterdziesty siódmy wagon 120Na.



Aktualizacja 23.11.2012

W dniu 22 listopada 2012r. Tramwaje Warszawskie sp. z o.o. otworzyły oferty złożone w przetargu
na dostawę 45 szt. dwukierunkowych, przegubowych, wieloczłonowych, całkowicie niskopodłogowych wagonów tramwajowych
z napędem prądu przemiennego i sterowaniem mikroprocesorowym (falownikowym) - więcej

W dniu 23 listopada 2012r. z zajezdni R-3 Mokotów skreślono wagony 13N  396"+559

nowy skład: 2096+2099 (R-1 Wola) (barwy miejskie stare/nowe)

nowe barwy miejskie (żółto-czarno-czerwone): 1127+1211 (R-4 Żoliborz; po NG), 1450+1449 (R-3 Mokotów; po NG)

skład 1127+1211 podczas NG został poddany modyfikacjom wg standardu 2009
(kwadratowe przednie punkty świetlne, zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech, nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego)

skład 1450+1449 podczas NG został poddany modyfikacjom wg standardu 2008+
(kwadratowe przednie punkty świetlne, zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech)

skład 1450+1449 otrzymał przesuwne okienka boczne
wagon 1450 otrzymał piasecznice prod. Knorr



Aktualizacja 21.11.2012

W dniu 20 listopada 2012r. z zajezdni R-4 Żoliborz skreślono wagony 13N  546+545

W dniu 21 listopada 2012r. z zajezdni R-4 Żoliborz skreślono wagony 13N  628+455

W dniu 21 listopada 2012r. dotarł do Warszawy sto czterdziesty szósty wagon 120Na.



Aktualizacja 20.11.2012

W dniu 16 listopada 2012r. wpisano na stan TW wagon 120Na  3252 (zajezdnia R-3 Mokotów). (nr fabr. 143)

W dniu 19 listopada 2012r. z zajezdni R-3 Mokotów skreślono wagony 13N  593"+190

W dniu 20 listopada 2012r. dotarł do Warszawy sto czterdziesty piąty wagon 120Na.



Aktualizacja 15.11.2012

W dniu 14 listopada 2012r. wpisano na stan TW wagony 120Na  32503251 (oba - zajezdnia R-3 Mokotów). (nr fabr. 141, 142)

do NG: 1402+1401 (R-3 Mokotów)

W dniu 10 listopada 2012r. dotarł do Warszawy sto czterdziesty trzeci wagon 120Na.
W dniu 15 listopada 2012r. dotarł do Warszawy sto czterdziesty czwarty wagon 120Na.



Aktualizacja 09.11.2012

W dniu 9 listopada 2012r. z zajezdni R-3 Mokotów skreślono wagony 13N  412+269

W dniu 6 listopada 2012r. dotarł do Warszawy sto czterdziesty pierwszy wagon 120Na.
W dniu 8 listopada 2012r. dotarł do Warszawy sto czterdziesty drugi wagon 120Na.



Aktualizacja 02.11.2012

W dniu 2 listopada 2012r. z zajezdni R-3 Mokotów skreślono wagony 13N  317+447493+369

do NG: 1268+1267 (R-4 Żoliborz)



Aktualizacja 31.10.2012

W dniu 31 października 2012r. wpisano na stan TW wagony 120Na  3247, 32483249 (wszystkie - zajezdnia R-3 Mokotów). (nr fabr. 139, 134, 140)



Aktualizacja 30.10.2012

W dniu 29 października 2012r. z zajezdni R-3 Mokotów skreślono wagony 13N  428+207

nowe barwy miejskie (żółto-czarno-czerwone): 1434+1433 (R-3 Mokotów; po NG), 1446+1445 (R-3 Mokotów; po NG)

skład 1434+1433 podczas NG został poddany modyfikacjom wg standardu "NG III"
(śrutowanie konstrukcji pudła, nowe poszycie z blachy o podwyższonej odporności na korozję, nowy pulpit motorniczego,
nowe siedzenia pasażerskie, nagrzewnice, kwadratowe przednie punkty świetlne, nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego,
zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech)

skład 1446+1445 podczas NG został poddany modyfikacjom wg standardu 2008+
(kwadratowe przednie punkty świetlne, zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech)

składy 1434+1433 i 1446+1445 otrzymały przesuwne okienka boczne
skład 1434+1433 otrzymał zderzaki nowego typu
wagony 1434 i 1446 otrzymały piasecznice prod. Knorr

W dniu 27 października 2012r. dotarł do Warszawy sto czterdziesty wagon 120Na.



Aktualizacja 27.10.2012

W dniu 25 października 2012r. wpisano na stan TW wagony 120Na  32453246 (oba - zajezdnia R-3 Mokotów). (nr fabr. 136, 137)

W dniu 26 października 2012r. dotarł do Warszawy sto trzydziesty dziewiąty wagon 120Na.



Aktualizacja 24.10.2012

W dniu 23 października 2012r. wpisano na stan TW wagony 120Na  32433244 (oba - zajezdnia R-3 Mokotów). (nr fabr. 132, 135)
Z zajezdni R-3 Mokotów skreślono wagony 13N  304+484

W dniu 24 października 2012r. z zajezdni R-4 Żoliborz skreślono wagony 13N  834+615

nowe barwy miejskie (żółto-czarno-czerwone): 1282+1281 (R-3 Mokotów; po NG)

skład 1282+1281 podczas NG został poddany modyfikacjom wg standardu 2009
(kwadratowe przednie punkty świetlne, zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech, nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego)

W dniu 24 października 2012r. dotarł do Warszawy sto trzydziesty ósmy wagon 120Na.



Aktualizacja 19.10.2012

W dniu 15 października 2012r. na porannym dodatku 019 linii 1 zadebiutował wagon 120Na DUO 3501

do NG: 1298+1297 (R-2 Praga), 1450+1449 (R-3 Mokotów), 2008 (R-1 Wola), 2009 (R-1 Wola)

nowe barwy miejskie (żółto-czarno-czerwone): 1264+1263 (R-4 Żoliborz; po NG), 2080+2081 (R-1 Wola; po NG)

skład 1264+1263 podczas NG został poddany modyfikacjom wg standardu 2009
(kwadratowe przednie punkty świetlne, zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech, nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego)

skład 2080+2081 otrzymał przesuwne okienka boczne
wagony 1116, 1240 i 1264 otrzymały piasecznice prod. Knorr

W dniu 17 października 2012r. dotarł do Warszawy sto trzydziesty szósty wagon 120Na.
W dniu 19 października 2012r. dotarł do Warszawy sto trzydziesty siódmy wagon 120Na.



Aktualizacja 12.10.2012

W dniu 10 października 2012r. z zajezdni R-3 Mokotów skreślono wagony 13N  429+263

W dniu 11 października 2012r. z zajezdni R-3 Mokotów skreślono wagony 13N  541+401

W dniu 9 października 2012r. dotarł do Warszawy sto trzydziesty czwarty wagon 120Na.
W dniu 12 października 2012r. dotarł do Warszawy sto trzydziesty piąty wagon 120Na.



Aktualizacja 06.10.2012

W dniu 5 października 2012r. wpisano na stan TW wagony 120Na DUO  35053506 (oba - zajezdnia R-4 Żoliborz). (nr fabr. 149, 150)

do NG: 1127+1211 (R-4 Żoliborz), 2068+2069 (R-1 Wola)

wagon 2001 otrzymał piasecznice prod. Knorr



Aktualizacja 03.10.2012

W dniu 28 września 2012r. wpisano na stan TW wagon 120Na  3242 (zajezdnia R-3 Mokotów). (nr fabr. 131)
oraz wagony 120Na DUO  35033504 (oba - zajezdnia R-4 Żoliborz). (nr fabr. 145, 146)

W dniu 2 października 2012r. z zajezdni R-4 Żoliborz skreślono wagony 13N  578+826

nowy skład: 1381+1299 (R-4 Żoliborz)

nowe solówki: 2164 (R-1 Wola)
                  2165 (R-1 Wola)

nowe barwy miejskie (żółto-czarno-czerwone): 1416+1415 (R-2 Praga; po NG)

skład 1416+1415 podczas NG został poddany modyfikacjom wg standardu "NG III"
(śrutowanie konstrukcji pudła, nowe poszycie z blachy o podwyższonej odporności na korozję, nowy pulpit motorniczego,
nowe siedzenia pasażerskie, nagrzewnice, kwadratowe przednie punkty świetlne, nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego,
zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech)

skład 1416+1415 otrzymał przesuwne okienka boczne i zderzaki nowego typu
wagon 1416 otrzymał piasecznice prod. Knorr



Aktualizacja 28.09.2012

W dniu 26 września 2012r. wpisano na stan TW wagon 120Na DUO  3502 (zajezdnia R-4 Żoliborz). (nr fabr. 138)

nowe barwy miejskie (żółto-czarno-czerwone): 1170+1171 (R-4 Żoliborz; po NG), 2064+2065 (R-1 Wola; po NG)

skład 1170+1171 podczas NG został poddany modyfikacjom wg standardu 2009
(kwadratowe przednie punkty świetlne, zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech, nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego)

skład 2064+2065 podczas NG został poddany modyfikacjom wg standardu 2009
(kwadratowe przednie punkty świetlne, nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego)

skład 2064+2065 otrzymał przesuwne okienka boczne
wagony 1170 i 1228 otrzymały piasecznice prod. Knorr

W dniu 27 września 2012r. dotarł do Warszawy sto trzydziesty drugi wagon 120Na - piąty dwukierunkowy 120Na DUO.
W dniu 28 września 2012r. dotarł do Warszawy sto trzydziesty trzeci wagon 120Na - szósty dwukierunkowy 120Na DUO.



Aktualizacja 26.09.2012

nowy skład: 1164+1165+1111 (R-3 Mokotów)

W dniu 22 września 2012r. dotarł do Warszawy sto trzydziesty pierwszy wagon 120Na - czwarty dwukierunkowy 120Na DUO.



Aktualizacja 21.09.2012

do NG: 1318+1317 (R-4 Żoliborz), 1446+1445 (R-3 Mokotów)

nowe barwy miejskie (żółto-czarno-czerwone): 1258+1257 (R-4 Żoliborz; po NG), 1456+1455 (R-3 Mokotów; po NG)

skład 1258+1257 podczas NG został poddany modyfikacjom wg standardu 2009
(kwadratowe przednie punkty świetlne, zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech, nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego)

skład 1456+1455 podczas NG został poddany modyfikacjom wg standardu 2008+
(kwadratowe przednie punkty świetlne, zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech)

skład 1456+1455 otrzymał przesuwne okienka boczne
wagony 1258, 1366 i 1456 otrzymały piasecznice prod. Knorr

W dniu 17 września 2012r. dotarł do Warszawy sto trzydziesty wagon 120Na - trzeci dwukierunkowy 120Na DUO.



Aktualizacja 12.09.2012

W dniu 5 września 2012r. wpisano na stan TW wagon 120Na DUO  3501 (zajezdnia R-4 Żoliborz). (nr fabr. 133)

W dniu 11 września 2012r. Tramwaje Warszawskie sp. z o.o. poinformowały o dopuszczeniu 6 oferentów do drugiego etapu przetargu ograniczonego
na dostawę 45 szt. dwukierunkowych, przegubowych, wieloczłonowych, całkowicie niskopodłogowych wagonów tramwajowych
z napędem prądu przemiennego i sterowaniem mikroprocesorowym (falownikowym) - szczegóły

wagon 1348 otrzymał piasecznice prod. Knorr

W dniu 8 września 2012r. dotarł do Warszawy sto dwudziesty dziewiąty wagon 120Na - drugi dwukierunkowy 120Na DUO.



Aktualizacja 07.09.2012

do NG: 1282+1281 (R-3 Mokotów)

wagon 1438 otrzymał piasecznice prod. Knorr

W dniu 6 września 2012r. dotarł do Warszawy sto dwudziesty ósmy wagon 120Na.



Aktualizacja 01.09.2012

W dniu 31 sierpnia 2012r. wpisano na stan TW wagony 120Na  3237 (zajezdnia R-3 Mokotów),  3240 (zajezdnia R-4 Żoliborz) i 3241 (zajezdnia R-4 Żoliborz). (nr fabr. 128, 129, 130)
Z zajezdni R-1 Wola skreślono wagon 105Na  1006"

Wagon 1006" został wprowadzony (bez zmiany numeracji) na stan pojazdów gospodarczych
i przydzielony jako wagon promocyjny do zajezdni R-1 Wola

do NG: 1264+1263 (R-4 Żoliborz), 2080+2081 (R-1 Wola)

nowe barwy miejskie (żółto-czarno-czerwone): 1436+1435 (R-2 Praga; po NG), 2078+2079 (R-1 Wola; po NG)

skład 1436+1435 podczas NG został poddany modyfikacjom wg standardu "NG III"
(śrutowanie konstrukcji pudła, nowe poszycie z blachy o podwyższonej odporności na korozję, nowy pulpit motorniczego,
nowe siedzenia pasażerskie, nagrzewnice, kwadratowe przednie punkty świetlne, nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego,
zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech)

skład 1436+1435 otrzymał przesuwne okienka boczne i zderzaki nowego typu
skład 2078+2079 otrzymał przesuwne okienka boczne



Aktualizacja 28.08.2012

W dniu 27 sierpnia 2012r. z zajezdni R-4 Żoliborz na zajezdnię R-1 Wola przeniesiono wagony 105N2k/2000  2120+2121

W dniu 28 sierpnia 2012r. z zajezdni R-4 Żoliborz skreślono wagony 13N  706+707

wagony 1306 i 1420 otrzymały piasecznice prod. Knorr

W dniu 25 sierpnia 2012r. dotarł do Warszawy sto dwudziesty szósty wagon 120Na.
W dniu 28 sierpnia 2012r. dotarł do Warszawy sto dwudziesty siódmy wagon 120Na.



Aktualizacja 24.08.2012

W dniu 23 sierpnia 2012r. z zajezdni R-1 Wola skreślono wagony 105Na  1005+1021



Aktualizacja 22.08.2012

W dniu 21 sierpnia 2012r. z zajezdni R-3 Mokotów skreślono wagony 13N  329+307 i 350+500

nowe barwy miejskie (żółto-czarno-czerwone): 1244+1243 (R-4 Żoliborz; po NG)

skład 1244+1243 podczas NG został poddany modyfikacjom wg standardu 2009
(kwadratowe przednie punkty świetlne, zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech, nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego)

wagony 1204 i 1244 otrzymały piasecznice prod. Knorr



Aktualizacja 17.08.2012

W dniu 17 sierpnia 2012r. z zajezdni R-4 Żoliborz na zajezdnię R-1 Wola przeniesiono wagony 105N2k/2000  2108+2109

nowy skład: 1176+1177+1175" (R-3 Mokotów)



Aktualizacja 14.08.2012

W dniu 13 sierpnia 2012r. z zajezdni R-1 Wola skreślono wagony 105Na  1069+1037

wagony 1270 i 1308 otrzymały piasecznice prod. Knorr

W dniu 13 sierpnia 2012r. dotarł do Warszawy sto dwudziesty piąty wagon 120Na.



Aktualizacja 09.08.2012

W dniu 8 sierpnia 2012r. z zajezdni R-4 Żoliborz na zajezdnię R-1 Wola przeniesiono wagony 105N2k/2000  2118+2119

W dniu 9 sierpnia 2012r. wpisano na stan TW wagony 120Na  3234,  32353236 (wszystkie - zajezdnia R-3 Mokotów) (nr fabr. 125, 126, 127).

do NG: 1434+1433 (R-3 Mokotów), 1456+1455 (R-3 Mokotów)

W dniu 7 sierpnia 2012r. dotarł do Warszawy sto dwudziesty czwarty wagon 120Na - pierwszy dwukierunkowy 120Na DUO.



Aktualizacja 31.07.2012

W dniu 31 lipca 2012r. z zajezdni R-4 Żoliborz na zajezdnię R-1 Wola przeniesiono wagony 105N2k/2000  2114+2115
Z zajezdni R-1 Wola skreślono wagony 105Na  1097+1091

do NG: 1170+1171 (R-4 Żoliborz), 2064+2065 (R-1 Wola)

nowe barwy miejskie (żółto-czarno-czerwone): 1175" (R-3 Mokotów; po NG), 1421 (R-3 Mokotów; po NG), 1422 (R-3 Mokotów), 2114+2115 (R-1 Wola; po NG)

wagon 1175" podczas NG został poddany modyfikacjom wg standardu 2009
(kwadratowe przednie punkty świetlne, zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech, nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego)

wagon 1421 podczas NG został poddany modyfikacjom wg standardu 2008+
(kwadratowe przednie punkty świetlne, zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech)

wagon 1422 otrzymał piasecznice prod. Knorr
składy 1422+1421 i 2114+2115 otrzymały przesuwne okienka boczne

W dniu 27 lipca 2012r. dotarł do Warszawy sto dwudziesty trzeci wagon 120Na.



Aktualizacja 26.07.2012

W dniu 23 lipca 2012r. z zajezdni R-3 Mokotów skreślono wagony 13N  230+231 i 397+391

W dniu 25 lipca 2012r. z zajezdni R-1 Wola skreślono wagony 105Na  1042+1043

do NG: 1258+1257 (R-4 Żoliborz)

nowe barwy miejskie (żółto-czarno-czerwone): 1251 (R-4 Żoliborz), 1252 (R-4 Żoliborz; po NG), 2066+2067 (R-1 Wola; po NG)

wagon 1252 podczas NG został poddany częściowym modyfikacjom spoza któregokolwiek dotychczasowego standardu remontowego
(kwadratowe przednie punkty świetlne, natomiast pozostawiono stare gniazda, pantografy OTK-1 opuszczane linką i oszklone płaty drzwi)

skład 2066+2067 podczas NG został poddany modyfikacjom wg standardu 2009
(kwadratowe przednie punkty świetlne, zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech, nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego)

wagony 1216, 1430 i 2001 otrzymały piasecznice prod. Knorr

W dniu 23 lipca 2012r. dotarł do Warszawy sto dwudziesty drugi wagon 120Na.



Aktualizacja 17.07.2012

W dniu 16 lipca 2012r. z zajezdni R-4 Żoliborz na zajezdnię R-3 Mokotów przeniesiono wagony 105Nm  1468+1467

powrót do nowych barw miejskich (żółto-czarno-czerwonych): 2088+2089 (R-1 Wola)

W dniu 16 lipca 2012r. dotarł do Warszawy sto dwudziesty pierwszy wagon 120Na.



Aktualizacja 14.07.2012

W dniu 13 lipca 2012r. z zajezdni R-4 Żoliborz skreślono wagony 13N  357+587

do NG: 1416+1415 (R-2 Praga)

powrót do barw miejskich: 2084+2085 (R-1 Wola)

wagon 1448 otrzymał piasecznice prod. Knorr



Aktualizacja 12.07.2012

W dniu 11 lipca 2012r. z zajezdni R-4 Żoliborz skreślono wagony 13N  486'''+803

powrót do barw miejskich: 2086+2087 (R-1 Wola), 2110+2111 (R-1 Wola), 2112+2113 (R-1 Wola),
2116+2117 (R-1 Wola), 2124+2125 (R-4 Żoliborz),
2126+2127 (R-4 Żoliborz), 2128+2129 (R-4 Żoliborz), 2130+2131 (R-4 Żoliborz)



Aktualizacja 10.07.2012

W dniu 9 lipca 2012r. z zajezdni R-3 Mokotów skreślono wagony 13N  238+239 i 336+375

nowy skład: 2164+2165 (R-1 Wola)

nowe solówki: 1392" (R-1 Wola)
            2008 (R-1 Wola)

wagon 1242 otrzymał piasecznice prod. Knorr



Aktualizacja 05.07.2012

W dniu 2 lipca 2012r. wpisano na stan TW wagony 120Na  3232,  32383239 (wszystkie - zajezdnia R-4 Żoliborz) (nr fabr. 120, 123, 124).

W dniu 5 lipca 2012r. z zajezdni R-4 Żoliborz skreślono wagony 13N  612+611,  680+663 i 824+789

do NG: 2078+2079 (R-1 Wola)



Aktualizacja 02.07.2012

W dniu 2 lipca 2012r. z zajezdni R-3 Mokotów skreślono wagony 13N  290+563 i 418+310

do NG: 1244+1243 (R-4 Żoliborz)



Aktualizacja 29.06.2012

W dniu 27 czerwca 2012r. wpisano na stan TW wagon 120Na  3230 (zajezdnia R-3 Mokotów) (nr fabr. 119).

W dniu 28 czerwca 2012r. z zajezdni R-4 Żoliborz skreślono wagony 13N  413+296 i 671+667

nowy skład: 2136+2137 (R-1 Wola)

wagon 1298 otrzymał klimatyzację kabiny motorniczego



Aktualizacja 26.06.2012

W dniu 22 czerwca 2012r. wpisano na stan TW wagon 120Na  3233 (zajezdnia R-4 Żoliborz) (nr fabr. 118).

W dniu 25 czerwca 2012r. z zajezdni R-3 Mokotów skreślono wagony 13N  270+265 i 465+451

W dniu 26 czerwca 2012r. z zajezdni R-4 Żoliborz skreślono wagony 13N  799+788 i 815+756

nowe barwy miejskie (żółto-czarno-czerwone): 1106 (R-4 Żoliborz; po NG), 1286+1285 (R-4 Żoliborz; po NG), 1426+1425 (R-2 Praga; po NG), 2060+2061 (R-1 Wola; po NG)

wagon 1106 podczas NG został poddany modyfikacjom wg standardu 2008
(kwadratowe przednie punkty świetlne, natomiast pozostawiono dotychczasowe gniazda sterowania ukrotnionego KOL)

składy 1286+1285 i 2060+2061 podczas NG zostały poddane modyfikacjom wg standardu 2009
(kwadratowe przednie punkty świetlne, zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech, nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego)

skład 1426+1425 podczas NG został poddany modyfikacjom wg standardu "NG III"
(śrutowanie konstrukcji pudła, nowe poszycie z blachy o podwyższonej odporności na korozję, nowy pulpit motorniczego,
nowe siedzenia pasażerskie, nagrzewnice, kwadratowe przednie punkty świetlne, nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego,
zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech)

skład 1426+1425 otrzymał przesuwne okienka boczne i zderzaki nowego typu
wagony 1106, 1112, 1286, 1426 i 2004 otrzymały piasecznice prod. Knorr

W dniu 25 czerwca 2012r. dotarł do Warszawy sto dziewiętnasty wagon 120Na.
W dniu 26 czerwca 2012r. dotarł do Warszawy sto dwudziesty wagon 120Na.



Aktualizacja 21.06.2012

do NG: 1252 (R-4 Żoliborz), 1436+1435 (R-2 Praga), 2066+2067 (R-1 Wola), 2114+2115 (R-4 Żoliborz)

nowa reklama: 2130+2131 (Euro 2012)

W dniu 13 czerwca 2012r. dotarł do Warszawy sto szesnasty wagon 120Na.
W dniu 18 czerwca 2012r. dotarł do Warszawy sto siedemnasty wagon 120Na.
W dniu 20 czerwca 2012r. dotarł do Warszawy sto osiemnasty wagon 120Na.



Aktualizacja 06.06.2012

W dniu 31 maja 2012r. wpisano na stan TW wagony 120Na  3228,  32293231 (wszystkie - zajezdnia R-3 Mokotów) (nr fabr. 113, 114, 116).

nowe reklamy: 2110+2111 (Euro 2012 Respect), 2116+2117 (Euro 2012)

nowe barwy miejskie (żółto-czarno-czerwone): 1116+1117 (R-4 Żoliborz; po NG), 1440+1439 (R-3 Mokotów; po NG)

skład 1116+1117 podczas NG został poddany modyfikacjom wg standardu 2008+
(kwadratowe przednie punkty świetlne, zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech)

skład 1440+1439 podczas NG został poddany modyfikacjom wg standardu "NG III"
(śrutowanie konstrukcji pudła, nowe poszycie z blachy o podwyższonej odporności na korozję, nowy pulpit motorniczego,
nowe siedzenia pasażerskie, nagrzewnice, kwadratowe przednie punkty świetlne, nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego,
zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech)

skład 1440+1439 otrzymał przesuwne okienka boczne
wagon 1440 otrzymał piasecznice prod. Knorr

W dniu 29 maja 2012r. dotarł do Warszawy sto piętnasty wagon 120Na.



Aktualizacja 01.06.2012

W dniu 1 czerwca 2012r. Tramwaje Warszawskie sp. z o.o. ogłosiły dwustopniowy przetarg ograniczony
na dostawę 45 szt. dwukierunkowych, przegubowych, wieloczłonowych, całkowicie niskopodłogowych wagonów tramwajowych
z napędem prądu przemiennego i sterowaniem mikroprocesorowym (falownikowym) - szczegóły



Aktualizacja 31.05.2012

nowa solówka: 2136 (R-1 Wola)

nowe reklamy: 2112+2113 (Euro 2012)

nowe barwy miejskie (żółto-czarno-czerwone): 1270+1269 (R-2 Praga; po NG), 2062+2063 (R-1 Wola; po NG)

składy 1270+1269 i 2062+2063 podczas NG zostały poddane modyfikacjom wg standardu 2009
(kwadratowe przednie punkty świetlne, nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego)

skład 2062+2063 otrzymał przesuwne okienka boczne



Aktualizacja 25.05.2012

W dniu 24 maja 2012r. z zajezdni R-4 Żoliborz na R-1 Wola przeniesiono wagony 105N2k/2000  2110+2111

nowe reklamy: 2124+2125 (Euro 2012), 2126+2127 (Euro 2012)

W dniu 23 maja 2012r. dotarł do Warszawy sto czternasty wagon 120Na.



Aktualizacja 23.05.2012

W dniu 21 maja 2012r. wpisano na stan TW wagon 120Na  3227 (zajezdnia R-4 Żoliborz).

do NG: 1106 (R-4 Żoliborz), 1421 (R-3 Mokotów)

nowe reklamy: 2084+2085 (Euro 2012), 2086+2087 (Euro 2012), 2088+2089 (Euro 2012), 2128+2129 (Euro 2012)

podczas NG dokonano podmiany wagonów - jako 1175'' wyjedzie z remontu skreślony wagon 1031" (prod. 1975)

W dniu 18 maja 2012r. dotarł do Warszawy sto czternasty wagon 120Na.



Aktualizacja 15.05.2012

W dniu 12 maja 2012r. wpisano na stan TW wagon 120Na  3226 (zajezdnia R-4 Żoliborz).

do NG: 1175 (R-3 Mokotów), 1286+1285 (R-4 Żoliborz), 2060+2061 (R-1 Wola)

nowe barwy miejskie (żółto-czarno-czerwone): 1227 (R-2 Praga), 1228 (R-2 Praga; po NG), 2004 (R-4 Żoliborz; po NG)

wagon 2004 podczas NG został poddany modyfikacjom wg standardu 2008
(kwadratowe przednie punkty świetlne, natomiast pozostawiono dotychczasowe gniazda sterowania ukrotnionego KOL)

wagon 1228 podczas NG został poddany modyfikacjom spoza standardów remontowych
(otrzymał kwadratowe przednie punkty świetlne, natomiast pozostawiono dotychczasowe gniazda sterowania ukrotnionego)

W dniu 10 maja 2012r. dotarł do Warszawy sto dwunasty wagon 120Na.



Aktualizacja 26.04.2012

W dniu 25 kwietnia 2012r. wpisano na stan TW wagon 120Na  3224 (zajezdnia R-3 Mokotów).
Z zajezdni R-1 Wola skreślono wagony 105Na  1012+1031"

W dniu 26 kwietnia 2012r. wpisano na stan TW wagon 120Na  3225 (zajezdnia R-3 Mokotów).

nowa solówka: 2001 (R-4 Żoliborz)

nowe barwy miejskie (żółto-czarno-czerwone): 1376+1375 (R-3 Mokotów; po NG), 2058+2059 (R-1 Wola; po NG), 2102+2103 (R-1 Wola; po NG)

skład 1376+1375 podczas NG został poddany modyfikacjom wg standardu "NG III"
(śrutowanie konstrukcji pudła, nowe poszycie z blachy o podwyższonej odporności na korozję, nowy pulpit motorniczego,
nowe siedzenia pasażerskie, nagrzewnice, kwadratowe przednie punkty świetlne, nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego,
zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech)

skład 2058+2059 podczas NG został poddany modyfikacjom wg standardu 2009
(kwadratowe przednie punkty świetlne, nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego)

składy 2058+2059 i 2102+2103 otrzymały przesuwne okienka boczne
wagon 2058 otrzymał testowo pantograf połówkowy 70EC prod. EC Engineering, ustawiony w układzie "pod włos"

 
 

W dniu 26 kwietnia 2012r. dotarł do Warszawy sto jedenasty wagon 120Na.



Aktualizacja 24.04.2012

W dniu 20 kwietnia 2012r. wpisano na stan TW wagon 120Na  3223 (zajezdnia R-3 Mokotów).

W dniu 23 kwietnia 2012r. dotarł do Warszawy sto dziesiąty wagon 120Na.



Aktualizacja 20.04.2012

W dniu 16 kwietnia 2012r. wpisano na stan TW wagon 120Na  3222 (zajezdnia R-3 Mokotów).

W dniu 18 kwietnia 2012r. z zajezdni R-4 Żoliborz skreślono wagony 13N  733+629

do NG: 1116+1117 (R-4 Żoliborz), 1426+1425 (R-2 Praga)

nowe barwy miejskie (żółto-czarno-czerwone): 1234 (R-4 Żoliborz; po NG)

wagon 1234 podczas NG został poddany modyfikacjom wg standardu 2009
(kwadratowe przednie punkty świetlne, zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech, nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego)

W dniu 16 kwietnia 2012r. dotarł do Warszawy sto ósmy wagon 120Na.
W dniu 19 kwietnia 2012r. dotarł do Warszawy sto dziewiąty wagon 120Na.



Aktualizacja 14.04.2012

W dniu 12 kwietnia 2012r. wpisano na stan TW wagon 120Na  3221 (zajezdnia R-4 Żoliborz).
Z zajezdni R-1 Wola skreślono wagony 105Na  1024+1036

nowy skład: 1444+1443 (R-2 Praga)



Aktualizacja 11.04.2012

W dniu 7 kwietnia 2012r. z zajezdni R-2 Praga na R-4 Żoliborz przeniesiono wagony 105Na  111312331234

W dniu 8 kwietnia 2012r. z zajezdni R-3 Mokotów na R-4 Żoliborz przeniesiono wagony 105Na  111011601174

nowa solówka: 2002 (R-4 Żoliborz)

do NG: 2062+2063 (R-1 Wola)



Aktualizacja 06.04.2012

W dniu 3 kwietnia 2012r. wpisano na stan TW wagon 120Na  3220 (zajezdnia R-4 Żoliborz).

nowe solówki: 2164 (R-1 Wola)
            2165 (R-1 Wola)

do NG: 1270+1269 (R-2 Praga)

W dniu 3 kwietnia 2012r. dotarł do Warszawy sto siódmy wagon 120Na.



Aktualizacja 02.04.2012

W dniu 26 marca 2012r. wpisano na stan TW wagon 120Na  3216 (zajezdnia R-2 Praga).
Z zajezdni R-2 Praga na R-4 Żoliborz przeniesiono wagony 105Na  1242+1241

W dniu 28 marca 2012r. z zajezdni R-4 Żoliborz skreślono wagony 13N  690+675

W dniu 29 marca 2012r. wpisano na stan TW wagon 120Na  3217 (zajezdnia R-4 Żoliborz).
Z zajezdni R-3 Mokotów skreślono wagony 13N  326+496

W dniu 30 marca 2012r. z zajezdni R-2 Praga na R-3 Mokotów przeniesiono wagony 105Na  1288+1287
Z zajezdni R-3 Mokotów na R-2 Praga przeniesiono wagony 105Nf  1426+1425

W dniu 2 kwietnia 2012r. wpisano na stan TW wagony 120Na  32183219 (oba - zajezdnia R-4 Żoliborz).

nowy skład: 2164+2165 (R-1 Wola)

nowe barwy miejskie (żółto-czarno-czerwone): 1242+1241 (R-4 Żoliborz; po NG), 1308+1307 (R-3 Mokotów; po NG), 2056+2057 (R-1 Wola; po NG)

skład 1242+1241 podczas NG został poddany modyfikacjom wg standardu 2009
(kwadratowe przednie punkty świetlne, zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech, nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego)

skład 1308+1307 podczas NG został poddany modyfikacjom wg standardu "NG III"
(śrutowanie konstrukcji pudła, nowe poszycie z blachy o podwyższonej odporności na korozję, nowy pulpit motorniczego,
nowe siedzenia pasażerskie, nagrzewnice, kwadratowe przednie punkty świetlne, nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego,
zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech)

skład 2056+2057 podczas NG został poddany modyfikacjom wg standardu 2009
(kwadratowe przednie punkty świetlne, nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego)

skład 2056+2057 otrzymał przesuwne okienka boczne

W dniu 18 marca 2012r. dotarł do Warszawy sto drugi wagon 120Na.
W dniu 25 marca 2012r. dotarł do Warszawy sto trzeci wagon 120Na.
W dniu 27 marca 2012r. dotarł do Warszawy sto czwarty wagon 120Na.
W dniu 29 marca 2012r. dotarł do Warszawy sto piąty wagon 120Na.
W dniu 31 marca 2012r. dotarł do Warszawy sto szósty wagon 120Na.



Aktualizacja 17.03.2012

W dniu 14 marca 2012r. z zajezdni R-2 Praga na R-3 Mokotów przeniesiono wagony 105Na  1308+1307
Z zajezdni R-3 Mokotów na R-2 Praga przeniesiono wagony 105Nf  1430+1429

do NG: 1228 (R-2 Praga), 1440+1439 (R-3 Mokotów), 2004 (R-4 Żoliborz), 2102+2103 (R-1 Wola)

nowe barwy miejskie (żółto-czarno-czerwone): 1430+1429 (R-2 Praga; po NG)

skład 1430+1429 podczas NG został poddany modyfikacjom wg standardu 2008+
(kwadratowe przednie punkty świetlne, zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech)

skład 1430+1429 otrzymał przesuwne okienka boczne



Aktualizacja 09.03.2012

W dniu 7 marca 2012r. z zajezdni R-2 Praga na R-3 Mokotów przeniesiono wagony 105Na  1330+1329
Z zajezdni R-3 Mokotów na R-2 Praga przeniesiono wagony 105Nf  1428+1427

W dniu 9 marca 2012r. wpisano na stan TW wagony 120Na  32133214 (oba - zajezdnia R-3 Mokotów).
Z zajezdni R-3 Mokotów skreślono wagony 13N  318+328"

nowa solówka: 2164 (R-1 Wola)

do NG: 1234 (R-2 Praga)

nowe barwy miejskie (żółto-czarno-czerwone): 1330+1329 (R-3 Mokotów; po NSp)

W dniu 7 marca 2012r. dotarł do Warszawy sto pierwszy wagon 120Na.



Aktualizacja 02.03.2012

W dniu 1 marca 2012r. z zajezdni R-2 Praga na R-3 Mokotów przeniesiono wagony 105Na  1302+1301
Z zajezdni R-3 Mokotów na R-2 Praga przeniesiono wagony 105Nf  1448+1447

do NG: 2058+2059 (R-1 Wola)

nowe barwy miejskie (żółto-czarno-czerwone): 1448+1447 (R-2 Praga; po NG)

skład 1448+1447 podczas NG został poddany modyfikacjom wg standardu 2008+
(kwadratowe przednie punkty świetlne, zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech)

skład 1448+1447 otrzymał przesuwne okienka boczne



Aktualizacja 27.02.2012

W dniu 24 lutego 2012r. z zajezdni R-2 Praga na R-4 Żoliborz przeniesiono wagony 105Na  1292+1291
Z zajezdni R-4 Żoliborz na R-2 Praga przeniesiono wagony 105Nf  1454+1453

nowe barwy miejskie (żółto-czarno-czerwone): 1240+1239 (R-4 Żoliborz; po NG)

skład 1240+1239 podczas NG został poddany modyfikacjom wg standardu 2009
(kwadratowe przednie punkty świetlne, zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech, nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego)



Aktualizacja 23.02.2012

W dniu 21 lutego 2012r. wpisano na stan TW wagon 120Na  3215 (zajezdnia R-2 Praga).

W dniu 22 lutego 2012r. wpisano na stan TW wagon 120Na  3211 (zajezdnia R-2 Praga).
Z zajezdni R-2 Praga na R-4 Żoliborz przeniesiono wagony 105Na  1278+1277
Z zajezdni R-4 Żoliborz skreślono wagony 13N  742+761

W dniu 23 lutego 2012r. z zajezdni R-2 Praga na R-4 Żoliborz przeniesiono wagony 105Na  1240+1239
Z zajezdni R-4 Żoliborz skreślono wagony 13N  718+755

do NG: 1376+1375 (R-3 Mokotów)

nowe barwy miejskie (żółto-czarno-czerwone): 1200+1201 (R-4 Żoliborz; po NG), 2052+2053 (R-1 Wola; po NG)

skład 1200+1201 podczas NG został poddany modyfikacjom wg standardu 2009
(kwadratowe przednie punkty świetlne, zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech, nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego)

skład 2052+2053 podczas NG został poddany modyfikacjom wg standardu 2009
(kwadratowe przednie punkty świetlne, nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego)

skład 2052+2053 otrzymał przesuwne okienka boczne

W dniu 20 lutego 2012r. dotarł do Warszawy dziewięćdziesiąty dziewiąty wagon 120Na (nr fabr 100).
W dniu 21 lutego 2012r. dotarł do Warszawy setny wagon 120Na (nr fabr 099).



Aktualizacja 18.02.2012

W dniu 16 lutego 2012r. z zajezdni R-2 Praga na R-4 Żoliborz przeniesiono wagony 105Na  1266+1265
Z zajezdni R-4 Żoliborz skreślono wagony 13N  400+642

W dniu 17 lutego 2012r. wpisano na stan TW wagon 120Na  3212 (zajezdnia R-2 Praga).
Z zajezdni R-2 Praga na R-4 Żoliborz przeniesiono wagony 105Na  1252+1251
Z zajezdni R-4 Żoliborz skreślono wagony 13N  762+404

W dniu 17 lutego 2012r. dotarł do Warszawy dziewięćdziesiąty ósmy wagon 120Na.



Aktualizacja 16.02.2012

W dniu 14 lutego 2012r. wpisano na stan TW wagon 120Na  3209 (zajezdnia R-2 Praga).

W dniu 15 lutego 2012r. wpisano na stan TW wagon 120Na  3210 (zajezdnia R-2 Praga).
Z zajezdni R-2 Praga na R-4 Żoliborz przeniesiono wagony 105Na  1264+1263
Z zajezdni R-4 Żoliborz skreślono wagony 13N  470+488

W dniu 15 lutego 2012r. dotarł do Warszawy dziewięćdziesiąty siódmy wagon 120Na.



Aktualizacja 14.02.2012

W dniu 9 lutego 2012r. wpisano na stan TW wagon 120Na  3208 (zajezdnia R-2 Praga).

W dniu 10 lutego 2012r. z zajezdni R-2 Praga na R-4 Żoliborz przeniesiono wagony 105Na  1244+1243

W dniu 13 lutego 2012r. dotarł do Warszawy dziewięćdziesiąty szósty wagon 120Na.



Aktualizacja 09.02.2012

W dniu 7 lutego 2012r. wpisano na stan TW wagon 120Na  3207 (zajezdnia R-2 Praga).
Z zajezdni R-2 Praga na R-4 Żoliborz przeniesiono wagony 105Na  1268+1267
Z zajezdni R-4 Żoliborz skreślono wagony 13N  622"+749"

W dniu 8 lutego 2012r. dotarł do Warszawy dziewięćdziesiąty piąty wagon 120Na.



Aktualizacja 03.02.2012

W dniu 2 lutego 2012r. wpisano na stan TW wagon 120Na  3206 (zajezdnia R-2 Praga).

W dniu 3 lutego 2012r. z zajezdni R-2 Praga na R-4 Żoliborz przeniesiono wagony 105Na  1272+1271
Z zajezdni R-4 Żoliborz skreślono wagony 13N  698+631
Z zajezdni R-1 Wola skreślono wagony 105Na  1076+1077

do NG: 1242+1241 (R-2 Praga), 1430+1429 (R-3 Mokotów), 2056+2057 (R-1 Wola)

W dniu 2 lutego 2012r. dotarł do Warszawy dziewięćdziesiąty czwarty wagon 120Na.



Aktualizacja 01.02.2012

W dniu 30 stycznia 2012r. z zajezdni R-2 Praga na R-4 Żoliborz przeniesiono wagony 105Na  1250+1249

W dniu 31 stycznia 2012r. z zajezdni R-2 Praga na R-4 Żoliborz przeniesiono wagony 105Na  1290+1289
Z zajezdni R-4 Żoliborz skreślono wagony 13N  526+647
Z zajezdni R-1 Wola skreślono wagony 105Na  1025+1013

nowe barwy miejskie (żółto-czarno-czerwone): 1250+1249 (R-4 Żoliborz; po NG), 1438+1437 (R-3 Mokotów; po NG)

skład 1438+1437 podczas NG został poddany modyfikacjom wg standardu 2008+
(kwadratowe przednie punkty świetlne, zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech)

skład 1250+1249 podczas NG został poddany modyfikacjom wg standardu 2009
(kwadratowe przednie punkty świetlne, zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech, nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego)

W dniu 1 lutego 2012r. dotarł do Warszawy dziewięćdziesiąty trzeci wagon 120Na.



Aktualizacja 28.01.2012

W dniu 27 stycznia 2012r. wpisano na stan TW wagony 120Na  32043205 (oba - zajezdnia R-2 Praga).
Z zajezdni R-4 Żoliborz skreślono wagony 13N  424+727

nowe barwy miejskie (żółto-czarno-czerwone): 2048+2049 (R-1 Wola; po NG)

skład 2048+2049 podczas NG został poddany modyfikacjom wg standardu 2009
(kwadratowe przednie punkty świetlne, nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego)

skład 2048+2049 otrzymał przesuwne okienka boczne



Aktualizacja 26.01.2012

W dniu 23 stycznia 2012r. wpisano na stan TW wagon 120Na  3203 (zajezdnia R-2 Praga).
Z zajezdni R-4 Żoliborz skreślono wagon 105Na  1132

W dniu 24 stycznia 2012r. z zajezdni R-2 Praga na R-4 Żoliborz przeniesiono wagony 105Na  1286+1285

W dniu 25 stycznia 2012r. z zajezdni R-4 Żoliborz skreślono wagony 13N  794+650"

do NG: 1308+1307 (R-2 Praga), 1448+1447 (R-3 Mokotów)

W dniu 7 stycznia 2012r. dotarł do Warszawy dziewięćdziesiąty wagon 120Na.
W dniu 23 stycznia 2012r. dotarł do Warszawy dziewięćdziesiąty pierwszy wagon 120Na.
W dniu 24 stycznia 2012r. dotarł do Warszawy dziewięćdziesiąty drugi wagon 120Na.



Aktualizacja 06.01.2012

W dniu 4 stycznia 2012r. wpisano na stan TW wagon 120Na  3202 (zajezdnia R-4 Żoliborz).
Z zajezdni R-4 Żoliborz skreślono wagony 13N  672+641

W dniu 5 stycznia 2012r. wpisano na stan TW wagony 120Na  32003201 (oba - zajezdnia R-4 Żoliborz).
Z zajezdni R-4 Żoliborz skreślono wagony 13N  772+773808+816

do NG: 1200+1201 (R-4 Żoliborz), 1240+1239 (R-2 Praga), 2052+2053 (R-1 Wola)

nowe barwy miejskie (żółto-czarno-czerwone): 1384+1385 (R-3 Mokotów; po NG), 3002 (R-1 Wola; po NG)
powrót do barw miejskich: 3012 (R-2 Praga), 3016 (R-2 Praga)

skład 1384+1385 podczas NG został poddany modyfikacjom wg standardu "NG III"
(śrutowanie konstrukcji pudła, nowe poszycie z blachy o podwyższonej odporności na korozję, nowy pulpit motorniczego,
nowe siedzenia pasażerskie, nagrzewnice, kwadratowe przednie punkty świetlne, nowe oświetlenie przedziału pasażerskiego,
zintegrowane gniazda sterowania ukrotnionego Aviotech)

wagon 3002 podczas NG otrzymał zasobnik energii (tzw. hiperkondesator), umożliwiający magazynowanie energii
powstającej podczas hamowania i jej wykorzystywanie podczas rozruchu,
przywrócono jednocześnie fabryczny układ siedzeń pasażerskich

wagony 1137 i 1384 otrzymały piasecznice prod. Knorr
skład 1384+1385 otrzymał przesuwne okienka boczne i zderzaki nowego typu

W dniu 4 stycznia 2012r. dotarł do Warszawy osiemdziesiąty ósmy wagon 120Na.
W dniu 5 stycznia 2012r. dotarł do Warszawy osiemdziesiąty dziewiąty wagon 120Na.



ARCHIWUM AKTUALIZACJI
  2001 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009
2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016      


04.04.2013 NAPISZ DO AUTORA © MKM 101